sábado, 23 de febrero de 2013

O DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO










                


Mañán, día 24 de febreiro, celébrase o 176 anivesario do seu nacemento.

Invítovos a ler este precioso poema seu:







Adiós, ríos; adios, fontes;



adios, regatos pequenos;



adios, vista dos meus ollos:



non sei cando nos veremos.



Miña terra, miña terra,



terra donde me eu criei,



hortiña que quero tanto,



figueiriñas que prantei,



prados, ríos, arboredas,



pinares que move o vento,



paxariños piadores,



casiña do meu contento,



muíño dos castañares,



noites craras de luar,



campaniñas trimbadoras,



da igrexiña do lugar,



 amoriñas das silveiras
    
que eu lle daba ó meu amor,


 camiñiños antre o millo,



 ¡adios, para sempre adios!



 ¡Adios groria! ¡Adios contento!



 ¡Deixo a casa onde nacín,



 deixo a aldea que conozo



 por un mundo que non vin!



 Deixo amigos por estraños,



deixo a veiga polo mar,



 deixo, en fin, canto ben quero...



 ¡Quen pudera non deixar!...



    
Adiós, ríos; adios, fontes;
adios, reg
Adiós, ríos; adios, fontes;
adios, regatos pequenos;
adios, vista dos meus ollos:
non sei cando nos veremos.
Miña terra, miña terra,
terra donde me eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei,
prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña do meu contento,
muíño dos castañares,
noites craras de luar,
campaniñas trimbadoras,
da igrexiña do lugar,
 amoriñas das silveiras
atos pequenos;
adios, vista dos meus ollos:
non sei cando nos veremos.
Miña terra, miña terra,
terra donde me eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei,
prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña do meu contento,
muíño dos castañares,
noites craras de luar,
campaniñas trimbadoras,
da igrexiña do lugar,
 amoriñas das silveiras

     

2 comentarios:

  1. Alejandra Boullosa Martine25 de febrero de 2013, 10:06

    Un poema precioso.Eu xa a escoitara pero en canción .Ainda q o lein un poco tarde.

    ResponderEliminar
  2. Laura y Carla .S.3 de abril de 2013, 5:08

    Nosotras escuchamos muchas veces este poema . Pero con lo bonito que es nunca cansa.

    ResponderEliminar